خداي احساس....

خزان شده‌ام....كاش باران ببارد

love

 

 

 

دستهايم را بگير

 

مرا از زمين بلند كن، ببين!

 

باورت دارم،

 

هنوز اشك هايم به خاطر تو ميريزد

 

اگر اين اشك‌ها ارزش دارد، به من نگاه كن

 

به ريشه هاي فرسوده‌ام نفس بده...

 

 باورت دارو....

 

 يك بار ديگر عاشقم كن

 

 

 

 

 

 

به احساس من بعد عاشقي بخند

 

به گريه‌هاي دل بستگي بخند

 

به دست‌هاي خالي من تو بخند

 

به انتظار بي پايان من بخند

 

به چشم‌هاي هميشه ابري عشق بخند

 

 

نبسته كس به من دل نبسته‌ام به كس دل

 

چو تخته پاره بر موج رها رها رها من

 

زمن هر آنكه او دور چو دل به سينه نزديك

 

به من هر آنكه نزديك از او جدا جدا من

 

نه چشم دل به سويي نه باده در سبويي

 

كه تر كنم گلويي به ياد آشنايي

 

ستاره‌ها نهفته‌ در آسمان ابري

 

 

دلم گرفته اي دوست هواي گريه با من

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

MOSTAFA
ساعت11:54---24 مهر 1392

از این تکرار ساعتها
از این بیهوده بودنها
از این بی تاب ماندنها
از این تردیدها
نیرنگها
شکها
خیانتها
از این رنگین کمان سرد آدمها
و از این مرگ باورها و رویاها
پریشانم …
دلم پرواز میخواهد !


مریم
ساعت15:16---2 مهر 1392
سلام من عاشق وبلاگ نویسیم خیلی دوست دارم همیشه تو وبلاگها بگردم می خوام با شما تبادل لیک کنم اگر موافقی بیا تو سایت من سلام مريم جان من سايت شما رو لينك كردم خوشحال شدم از نظرت باز هم بيا عزيزم موفق باشي

خانم گل
ساعت9:53---2 مهر 1392
سلام دوست خوبم.وبت خیلی جالبه.مرسی.
راستی اگه دلت میخواد از اینترنت درامد کسب کنی به وبلاگ منم یه سر بزن ضرر نمیکنی خیلی راحته فقط با یه عضویت ساده حتی با یه بازدید کننده هم میشه
بیای هاااا منتظرتم...
www.facetoface2.loxblog.com
راستی تبادل لینک هم میکنم
فعلا با اجازه....
سلام خانم گل عزيز من به ساست شما سر زدم واقعا جالب و خوبه آدرس شما رو لينك كردم خوشحال ميشم تبادل لينك داشته باشيم موفق باشي گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:,

] [ 8:34 ] [ مريم ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه